Opis szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientami jest obecnie jednym z głównych wyzwań stojących przed firmami. Właściwa analiza profilu oraz dobór oferty pod konkretnego klienta przyczynia się do zwiększenia efektywności działań związanych z pozyskiwaniem nowych i utrzymaniem obecnych klientów.

Zadaj nam pytanie lub zadzwoń: +48 502 571 143

Czym nasze szkolenie różni się od innych podobnych, z którymi być może miałeś do czynienia:

Zapytaj o to szkolenie

Ramowy program szkolenia:

  • 1. Wstęp:
  • - Wprowadzenie i rozpoczęcie
  • 2. CRM jako podejście do klienta:
  • - Struktura i zasady zarządzania relacjami z klientami
  • - Dane o kliencie – jakie warto zbierać i jak planować działania?
  • 3. Organizacja danych klienta
  • - Jak uporządkować i skorzystać z danych klientów „historycznych”?
  • - Podejście do zbierania odpowiednich informacji o kliencie
  • - Parametryzowanie klientów z uwzględnieniem parametrów oferowanych produktów
  • - Przypisywanie opiekunów do klienta
  • - Jak właściwie opisywać rozmowy z klientami?
  • 4. Podejścia w relacji z klientem
  • - Umiejętne analizowanie lead’ów (kontaktów) sprzedażowych i tworzenie struktury sprzedaży
  • - Model Sandlera – czyli jakie podejścia do klienta zastosować? Tworzenie schematów rozmowy
  • - Plany kontaktów na podstawie analizy lead’ów – umiejętne grupowanie klientów
  • 5. Planowanie działań wobec poszczególnych grup klientów
  • - Tworzenie procesów zarządzania relacjami z klientami
  • - Rola procesów w firmie
  • - Schemat przepływu informacji
  • - Budowanie procesu kontaktów z klientami
  • 6. Planowanie działań wobec pracowników
  • - Zlecanie zadań i kontrola ich wykonania
  • - Monitoring działań zespołu, raportowanie
  • 7. Zarządzanie relacjami z klientami a systemy CRM:
  • - Jak narzędzie IT może ułatwić moją pracę?
  • - Funkcjonalności rozwiązań systemów CRM w ujęciu praktycznym
  • 8. Zakończenie szkolenia
  • Dla kogo?

    Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich osób mających styczność z klientem (zarówno bezpośrednio jak i pośrednio) – pracowników działów obsługi klienta lub działów handlowych.
    Zapytaj o to szkolenie

    Metodyka prowadzenia szkolenia

    Warsztat przedstawia sprawdzone rozwiązania w zakresie zarządzania relacjami z klientami oraz konkretne przykłady wykorzystania elementów CRM w praktyce.
  • Dowiesz się:
  • Jak zarządzać relacjami z klientami zarówno na etapie ich pozyskiwania, jak i utrzymania
  • Nauczysz się:
  • Narzędzi i rozwiązań, które wspomogą cię w codziennej pracy z klientami
  • Masz pytania? Zadzwoń: +48 502 571 143 lub napisz do nas!

    Dbamy o Twój czas, odpowiemy w ciągu 24h

    *niewymagane | ** My też nie lubimy spamu. Gwarantujemy, że adres posłuży nam tylko do kontaktu z Tobą