Opis szkolenia
Okazuje się, że wystąpienia, prezentacje biznesowe i wszelkiego rodzaju prelekcje stają się nie tylko ważnym elementem budowania naszego wizerunku, ale często przesądzają o naszym być albo nie być. Dobre wystąpienie sprzedaje ideę, produkt czy projekt. Złe – może pogrzebać szansę na sukces. Żeby dobrze zrozumieć, jak konstruować idealne prezentacje i wystąpienia, nie wystarczą sztuczki i mocno zużyte frazesy – trzeba zrozumieć model AIDA i zostać guru prezentacji.
Zadaj nam pytanie lub zadzwoń: +48 502 571 143Czym nasze szkolenie różni się od innych podobnych, z którymi być może miałeś do czynienia:
Dla kogo?
Szkolenie jest kierowane do wszystkich osób, które w swojej pracy zawodowej korzystają z prezentacji jako narzędzia komunikacji wizualnej. Szczególnie wartościowe dla menadżerów, kierowników zespołów, przedstawicieli, pracowników działów marketingu, promocji, reklamy i PR. Każdy, kto za pomocą wystąpień chce lepiej sprzedać swój pomysł, projekt, produkt czy usługę skorzysta z praktycznych wskazówek i wiedzy.Ekspert prowadzący to szkolenie

Zintegrowana komunikacja marketingowa | Strategie w biznesie | Branding i komunikacja wizualna | Inbound Marketing
Jestem zwolennikiem szkoleń opartych na głębokiej i szczerej analizie zasobów i kompetencji. Wierzę w programy treningowe, które skutkują realną zmianą nawyków i w rozwój oparty na uczeniu się na błędach popełnianych na drodze osiągnięcia mierzalnych celów. Uważam, że nie ma skuteczniejszej metody działania niż… po prostu działać.
Doświadczenie i wiedzę zdobywałem realizując projekty marketingowe m.in. w Grupie Nokaut, Gdańskim Wydawnictwie Psychologicznym, Wydawnictwie Pedagogicznym OPERON, Travel World Passport, NextData, This Is Paper i wielu innych. Tworzę strategie marketingowe i komunikacyjne dla krajowych i zagranicznych klientów.Jestem certyfikowanym coachem w obszarze Business and Executive Coaching oraz trenerem kompetencji społecznych. Tworzę autorskie programy szkoleniowe w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej, wystąpień publicznych, komunikacji interpersonalnej oraz motywacji. Prowadzę szkolenia oraz coachingi dla liderów i menedżerów w zakresie technik wzmacniania przekazu oraz perswazji w wystąpieniach publicznych. Specjalizuję się w zagadnieniach tworzenia efektywnych prezentacji biznesowych z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi komunikacji wizualnej, opartych na psychologii poznawczej.
Jako wykładowca współpracuję z Wyższą Szkołą Bankową, Polsko-Japońską Wyższą Szkołą Technik Komupterowych oraz Uniwersytetem Gdańskim.