Opis szkolenia

E-marketing to jedna z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin wiedzy bezpośrednio związanej z e-commerce. Każdy kolejny rok przynosi nowe trendy, nowe rozwiązania i pozwala lepiej zrozumieć relację na linii przedsiębiorca – konsument. Strategia e-marketingowa nie jest bytem, o którym pełną wiedzę można pozyskać na podstawie lektury jednej czy drugiej książki. Szkolenie „E-marketing, czyli sieć pełna konsumentów” to przegląd najnowszych strategii oraz sposobów na skuteczne docieranie do konsumenta.

Zadaj nam pytanie lub zadzwoń: +48 502 571 143

Czym nasze szkolenie różni się od innych podobnych, z którymi być może miałeś do czynienia:

Zapytaj o to szkolenie

Ramowy program szkolenia:

  1. E-marketing – wprowadzenie, podział, definicje.
  2. E-marketing – cele, sposoby mierzenia, efektywność.
  3. Plan marketingowy w e-biznesie.
  4. Dispaly? AdWords? Viral? Social media? Co wybrać, jak sprawdzić skuteczność.
  5. Relacje: przedsiębiorca – konsument.Współczesna wiedza o konsumencie w sieci.

Dla kogo?

Dla właścicieli i pracowników sektora MSP w branży e-commerce. Pozyskiwanie klientów to jedna z największych bolączek, które trapią początkujących e-biznesmanów. To właśnie e-marketing może być odpowiedzią na nurtujące ich problemy.
Zapytaj o to szkolenie

Ekspert prowadzący to szkolenie

Mariusz Wesołowski

E-commerce | Marketing internetowy

Jestem pasjonatem e-commerce i nowoczesnych technologii. Doświadczenie zdobywałem w Grupie Allegro, w której od 2008 roku byłem koordynatorem ds. edukacji w dziale marketingu Allegro.pl. Moim najważniejszym projektem było stworzenie Edukacyjnych Spotkań Allegro, które w latach 2009-2012 odbywały się we wszystkich miastach wojewódzkich w Polsce. Współtworząc Akademię Allegro, równie intensywnie, co projekty terenowe, rozwijałem e-learning. Po odejściu z Grupy Allegro regularnie angażowałem się w prowadzenie szkoleń, m.in. w ramach projektu Akademia Onet. W swoim szkoleniowym portfolio mam również takie firmy, jak Agora S.A. czy EduInvest.

W latach 2008-2009 byłem koordynatorem, egzaminatorem, wykładowcą, a także autorem programu dydaktycznego dla projektu "e-Handel" przeprowadzanego w Wyższej Szkole Handlu i Usług w Poznaniu. Prowadzę wykłady z e-biznesu i e-marketingu na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz zajęcia w ramach kursu „Marketing w sieci. Radykalnie praktyczne szkolenia” przeprowadzanego w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie.
Bloguję w NaTemat.pl, regularnie piszę felietony dla branżowego magazynu Proseed. Jestem współautorem kilku książek, m.in. "Małej encyklopedii obciachu", a także "Tomów Kultury" (lata 70.& 80.) we współpracy z EMPIK oraz wydanej nakładem wydawnictwa Helion, bestsellerowej "Biblii e-biznesu", która zdobyła prestiżową nagrodę "Economicus 2014".

Masz pytania? Zadzwoń: +48 502 571 143 lub napisz do nas!

Dbamy o Twój czas, odpowiemy w ciągu 24h

*niewymagane | ** My też nie lubimy spamu. Gwarantujemy, że adres posłuży nam tylko do kontaktu z Tobą