Opis szkolenia

Inbound Marketing skupia się na działaniach w internecie, które mają na celu przyciągnięcie klientów działających w nowym modelu konsumpcyjnym i korzystających z internetu jako głównego źródła wiedzy o produkcie i usługach. W uproszczeniu obejmuje trzy główne obszary: marketing w wyszukiwarkach, blogi i media społecznościowe -ponieważ zintegrowana komunikacja marketingowa wymaga znajomości wszystkich narzędzi. Internetowe kanały promocji są skuteczne, ale wymagają dużej znajomości rządzących nimi praw i ciągłej aktualizacji wiedzy. Modele komunikacji w internecie są łatwe w teorii lecz trudne w praktyce. Dzięki naszemu szkoleniu dowiesz się, jak skutecznie korzystać z dostępnych narzędzi, mierzyć trafność działań w obszarze e-mail marketingu, social media, e-PR i e-marketingu (SEO, SEM).

Zadaj nam pytanie lub zadzwoń: +48 502 571 143

Czym nasze szkolenie różni się od innych podobnych, z którymi być może miałeś do czynienia:

Zapytaj o to szkolenie

Ramowy program szkolenia:

  1. 1. Promocja, czyli co?
    • model komunikacji w promocji
    • żelazne zasady promocji
    • uniwersalne modele komunikacji marketingowej
    • model AIDA
    • targetowanie
  2. 2. Dostępne narzędzia i kanały promocji w internecie
    • media społecznościowe
      • FB
      • Pinterest
      • Twitter
      • Instagram
      • LinkedIn
      • nk.pl
    • e-mail marketing
      • anatomia złego maila
      • bazy odbiorców
    • SEO
      • SEO copywritnig
      • Newsjacking
    • SEM
      • strony internetowe
      • landing page
  3. 3. Branding w internecie
    • spójny wizerunek
    • razem czy osobno, czyli działania krzyżowe w internecie
    • elektroniczny storytelling
  4. 4. Pomiar skuteczności działań w internecie
    • GA
    • FB insights
  5. 5. Twoja check-lista

Dla kogo?

Każdy, kto w swojej pracy wykorzystuje lub planuje wykorzystać narzędzia i kanały promocji i reklamy swoich działań w internecie skorzysta z wiedzy i praktycznych narzędzi omawianych podczas szkolenia. Menadżerowie oraz pracownicy działów promocji, reklamy i marketingu oraz wszystkie osoby odpowiedzialne za podejmowanie decyzji związanych z tworzeniem strategii komunikacji marketingowej i PR wzmocnią swoje praktyczne umiejętności i poszerzą wiedzę o najnowszych narzędziach i technikach.
Zapytaj o to szkolenie

Ekspert prowadzący to szkolenie

Piotr Bucki

Zintegrowana komunikacja marketingowa | Strategie w biznesie | Branding i komunikacja wizualna | Inbound Marketing

Jestem zwolennikiem szkoleń opartych na głębokiej i szczerej analizie zasobów i kompetencji. Wierzę w programy treningowe, które skutkują realną zmianą nawyków i w rozwój oparty na uczeniu się na błędach popełnianych na drodze osiągnięcia mierzalnych celów. Uważam, że nie ma skuteczniejszej metody działania niż… po prostu działać.

Doświadczenie i wiedzę zdobywałem realizując projekty marketingowe m.in. w Grupie Nokaut, Gdańskim Wydawnictwie Psychologicznym, Wydawnictwie Pedagogicznym OPERON, Travel World Passport, NextData, This Is Paper i wielu innych. Tworzę strategie marketingowe i komunikacyjne dla krajowych i zagranicznych klientów.

Jestem certyfikowanym coachem w obszarze Business and Executive Coaching oraz trenerem kompetencji społecznych. Tworzę autorskie programy szkoleniowe w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej, wystąpień publicznych, komunikacji interpersonalnej oraz motywacji. Prowadzę szkolenia oraz coachingi dla liderów i menedżerów w zakresie technik wzmacniania przekazu oraz perswazji w wystąpieniach publicznych. Specjalizuję się w zagadnieniach tworzenia efektywnych prezentacji biznesowych z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi komunikacji wizualnej, opartych na psychologii poznawczej.

Jako wykładowca współpracuję z Wyższą Szkołą Bankową, Polsko-Japońską Wyższą Szkołą Technik Komupterowych oraz Uniwersytetem Gdańskim.

Zapytaj o to szkolenie

Metodyka prowadzenia szkolenia

Na tym szkoleniu będziemy bazować na aktualnej wiedzy i nowatorskim podejściu do marketingu w sieci. Odejdziemy od utartych schematów i na twoich projektach przepracujemy założenia Inbound Marketingu.
  • Dowiesz się:
  • - wszystkiego o technikach wdrażania działań promocyjnych
  • - jakie są założenia Inbound Marketingu
  • - jak zmienił się proces i zachowania konsumenckie
  • - co to są persony i dlaczego warto z nich korzystać w sprzedaży i promocji
  • - jaka jest specyfika działań w internecie
  • Nauczysz się:
  • - jak optymalizować kampanie
  • - jak dokładnie zarządzać celami i budżetami realizowanych działań
  • - jak tworzyć i zarządzać treściami
  • - jak bazować na kontencie i potencjale ukrytym w niszach
  • - jak tworzyć angażujące treści
  • - jak wykorzystywać odpowiednie narzędzia w zależności od segmentacji twoich grup odbiorców
  • Masz pytania? Zadzwoń: +48 502 571 143 lub napisz do nas!

    Dbamy o Twój czas, odpowiemy w ciągu 24h

    *niewymagane | ** My też nie lubimy spamu. Gwarantujemy, że adres posłuży nam tylko do kontaktu z Tobą