Opis szkolenia

Umiejętność motywowania pracowników jest najistotniejszą umiejętnością każdego menadżera. Czy nabędziesz ją w jeden dzień? Dość wątpliwe. Ale na pewno będziesz wiedzieć co robić i w jakim podążać kierunku. Poznasz konkretne rozwiązania, gotowe do wdrożenia po szkoleniu. Ponadto połkniesz "pigułkę" skompresowanej wiedzy z ponad 70 lat badań i obserwacji na temat motywacji ludzkiej. Poszukując recepty na tzw. "Modlitwę Kubusia Puchatka": Jakże ja bym chciał, aby mi się tak bardzo chciało, jak mi się nie chce… odnajdziemy również "siły sprawcze", jakie potencjalny menadżer może w niej odnaleźć w stosunku do pracownika.

Zadaj nam pytanie lub zadzwoń: +48 502 571 143

Czym nasze szkolenie różni się od innych podobnych, z którymi być może miałeś do czynienia:

Zapytaj o to szkolenie

Ramowy program szkolenia:

  1. 1. Psychologiczne prawa motywacji – od naszych fałszywych przekonań na temat tego co i jak ludzi motywuje, do faktów w dziedzinie ludzkiej motywacji

  2. 2. Motywowanie jednostki a motywowanie grupy (zespołu) – podobieństwa i różnice

  3. 3. Sytuacyjne aspekty zmotywowania i zdemotywowania zespołu
    • poziom motywacji i zarządzanie sytuacyjne (odkrycia K. Blancharda)
    • procesy międzyludzkie: facylitacja, społeczny dowód słuszności, próżniactwo, stereotypy
    • motywowanie w kryzysie
    • motywowanie zespołu przejętego od innego menedżera (lub po innym kierowniku)
    • motywowanie zespołu reaktywnego – który narzeka
    • motywowanie zespołu w sytuacji zmiany

  4. 4. Kluczowe motywacyjne umiejętności szefa:
    • rozmowa nagradzająca
    • rozmowa dyscyplinująca
    • przekazywanie zadań
    • rozwiązywanie sytuacji konfliktowych
    • spotkania motywujące
    • spotkania coachingowe

  5. 5. Planowanie automotywacji
    • aby zmieniać, trzeba zmieniać siebie
    • jak się nie dać wypaleniu zawodowemu
    • sprawdzone techniki automotywacyjne

  6. 6. Podsumowanie
    • Twój plan zadań motywacyjnych i automotywacyjnych – dlaczego bez niego możesz od razu zrezygnować z pracy menedżerskiej

Dla kogo?

Szkolenie jest przeznaczone dla szeroko rozumianej grupy osób zarządzających.
Zapytaj o to szkolenie

Ekspert prowadzący to szkolenie

Katarzyna Jędruszczak

Zarządzanie | HR | Zarządzanie sprzedażą | Sprzedaż i obsługa klienta

Moim ulubionym zawodowym słowem jest „konkret”, a dewizą biznesową - taka współpraca z Klientem, po której Klient zdecydowanie i z pełnym przekonaniem poleca mnie innym. Ze szkolenia musi wynikać zmiana wraz z planem wdrożenia jej w życie.

Doświadczenie zdobywałam realizując przez ostatnie 10 lat kilkaset projektów poprawiających efektywność przedsiębiorstw: projekty i wdrożenia systemów ocen, systemów rekrutacyjnych (w tym Assessment Centre), systemów motywacyjnych, strategii szkoleniowych, systemy tzw. „zarządzania kompetencjami”. Na stałe współpracuję z kilkoma firmami szkoleniowo-doradczymi. Jestem wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej i SGH, autorką artykułów (m.in. dla gazety MSP oraz Gazety Prawnej), konsultuję projekty start-up’owe.
Poza pracą jako trener pracowałam jako handlowiec, HR Business Partner oraz dyrektor sprzedaży.
Moje kwalifikacje potwierdzają również: dyplom MBA (University of Illinois), certyfikat TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikat Master of NLP, akredytacja PARP, a przede wszystkim referencje Klientów.

Zapytaj o to szkolenie

Metodyka prowadzenia szkolenia

Szkolenie koncentruje się na tzw. „obszarach wpływu” w podniesieniu motywacji, pokazując praktyczne techniki motywowania podwładnych.
  • Dowiesz się:
  • Jak działają mechanizmy motywacyjne w grupie i w pracy indywidualnej.
  • Nauczysz się:
  • Odpowiednio dobierać do sytuacji i skutecznie stosować techniki motywacyjne.
  • Masz pytania? Zadzwoń: +48 502 571 143 lub napisz do nas!

    Dbamy o Twój czas, odpowiemy w ciągu 24h

    *niewymagane | ** My też nie lubimy spamu. Gwarantujemy, że adres posłuży nam tylko do kontaktu z Tobą