Opis szkolenia

Uczestnictwo w zajęciach pozwala na odkrycie potencjału dotyczącego procesu przedstawiania pomysłów, projektów i idei. Uczestnicy przechodzą przez cały proces tworzenia prezentacji, w którym kwestia budowania slajdów i narracji jest elementem wtórnym. Szkolenie bazuje na autorskiej metodzie Idea Value Propositon, opartej na doświadczeniach z zakresu prezentacji biznesowych realizowanych w modelu Elevator Pitch oraz na badaniach w zakresie psychologii poznawczej.

Zadaj nam pytanie lub zadzwoń: +48 502 571 143

Czym nasze szkolenie różni się od innych podobnych, z którymi być może miałeś do czynienia:

Zapytaj o to szkolenie

Ramowy program szkolenia:

  • Szkolenie oparte jest na autorskiej metodzie bazującej na trzech punktach:
  • - Value Proposition Canvas
  • - Idea jako wartość
  • - Co sprzedajesz, czyli czy na pewno wiesz, o czym mówisz

  • 1. Kto mówi, czyli wszystko w twoich rękach:
  • - waga poczucia własnej wartości i wewnętrznej spójności dla potencjału wystąpienia; kompetencje związane z perswazją i oceną własnej osoby
  • - waga pytania „Dlaczego?” na modelu Simona Sineka
  • - analiza własnych wystątpień i wystąpień mistrzów retoryki
  • - tworzenie uniwersalnych modeli perswazyjnych
  • 2. Dlaczego mówi, czyli Value Proposition w praktyce:
  • - umiejętność prezentowania propozycji wartości (Value Proposition)
  • - sedno skutecznej prezentacji pomysłów
  • - dobieranie środków i narzędzi prezentacji
  • 3. Do kogo mówisz, czyli empatia się przydaje:
  • - umiejętność empatycznego postrzegania odbiorcy swojego komunikatu
  • - wgląd konsumencki i kształtowanie prawidłowych wzorców w komunikowaniu idei; waga rozumienia filtrów poznawczych w procesie oceny
  • - prawidłowa interpretacja informacji zwrotnej
  • - kompetencje relacyjnej komunikacji wartości
  • 4. Jak mówisz, czyli warsztat ma znaczenie:
  • - jak prawidłowo wykorzystywać narzędzia komunikacji werbalnej i pozawerbalnej, jak tworzyć odpowiedni nastrój prezentacji
  • - z jakich narzędzi wsparcia technicznego można korzystać
  • - praktyczne zasoby symboli, typografii i innych obszarów komunikacji pozawerbalnej; obszary związane z głosem i dynamiką
  • 5. Wsparcie się przyda, czyli kto i w czym może nam pomóc:
  • - wpływ społeczny w komunikowaniu ideei
  • - narzędzia wzmacniające przekaz
  • - zasoby potrzebne do realizacji komunikatu
  • 6. Jak z obrazka, czyli jak stworzyć piękną prezentację:
  • - narzędzia i programy do tworzenia prezentacji
  • - obraz w prezentacji
  • - model AIDA w prezentacji
  • 7. Teatr jednego aktora, czyli jak przygotować świetny show:
  • - jak ćwiczyć prezentacje
  • - jak optymalizować prezentacje – elastyczne podejście do odbiorcy
  • - jak reagować na kryzysy
  • - jak panować nad stresem
  • 8. Na zakończenie: czyli - o czym zawsze warto pamiętać
  • Dla kogo?

    Szkolenie jest kierowane do wszystkich osób, które w swojej pracy zawodowej komunikują idee i prezentują projekty klientom zewnętrznym, wewnętrznym i zespołom. Szczególnie wartościowe dla menadżerów z zespołów R&D. Ważne dla osób, które korzystają z prezentacji jako narzędzia komunikacji wizualnej. Dla menadżerów, kierowników zespołów, przedstawicieli, pracowników działów marketingu, promocji, reklamy i PR. Każdy, kto za pomocą wystąpień chce lepiej sprzedać swój pomysł, projekt, produkt czy usługę skorzysta z praktycznych wskazówek i wiedzy.
    Zapytaj o to szkolenie

    Metodyka prowadzenia szkolenia

    Na tym szkoleniu nie będziemy uczyć, jak zrobić gest ekspercki i nie będziemy powtarzać banałów dotyczących komunikacji werbalnej i pozawerbalnej. Nie będziemy na siłę zmieniać nawyków, lecz odkryjemy potencjał w nich ukryty. Nauczymy, że istota prezentacji tkwi w pomyśle i w tak zwanej propozycji wartości. Przekonamy, że przy odpowiednim nastawieniu i obudzeniu kompetencji, bez względu na warunki można z przekonaniem przeprowadzić narrację i trafić w sedno.
  • Dowiesz się:
  • - jak działa proces poznawczy
  • - jakie są istotne elementy dla każdej narracji
  • - co to są elementy emotogenne
  • - jak dobierać archetypowe symbole poprawiające komunikatywność
  • - jak skutecznie stosować metafory
  • - jakie są wzorce w narracji i elementy storytellingu
  • Nauczysz się:
  • - formułować najistotniejsze wartości w obszarze projektu
  • - tworzyć wartościową angażującą narrację
  • - angażowania uwagi odbiorcy
  • - doboru warstwy wizualnej i werbalnej odpowiedniej dla typu narracji
  • - posługiwania się schematami tworzenia treści
  • - doboru obrazów i fontów do prezentacji
  • - doboru rekwizytów i wzmacniani przekazu
  • - wglądu i prawidłowych wzorców w komunikowaniu idei
  • Masz pytania? Zadzwoń: +48 502 571 143 lub napisz do nas!

    Dbamy o Twój czas, odpowiemy w ciągu 24h

    *niewymagane | ** My też nie lubimy spamu. Gwarantujemy, że adres posłuży nam tylko do kontaktu z Tobą