Opis szkolenia

Sukces i wyniki zespołu sprzedażowego to wypadkowa pracy i handlowców, i prowadzącego ich menadżera. Dyrektor czy tez szef sprzedaży powinien potrafić adekwatnie motywować swoich podwładnych, wspierać i pomagać im „rozwinąć” skrzydła. Prezentowane szkolenie to warsztaty dla osób zarządzających sprzedażą i handlowcami, wyposażające w narzędzia, które sprawdziliśmy i wiemy, że w znaczący sposób podnoszą efektywność zespołu handlowego.

Zadaj nam pytanie lub zadzwoń: +48 502 571 143

Czym nasze szkolenie różni się od innych podobnych, z którymi być może miałeś do czynienia:

Zapytaj o to szkolenie

Ramowy program szkolenia:

  1. 1. Skąd się „bierze” efektywność jednostki, skąd się „bierze” efektywność zespołu – podstawowe praktyczne obserwacje i prawidłowości psychologiczne

  2. 2. Ocenianie pracowników – zastosowanie formalnej, ale i nieformalnej oceny pracowniczej do podnoszenia efektywności zespołu
    • trafna ocena i pułapki w ocenie
    • rozmowa rozwojowa z pracownikiem
    • rozmowa coachingowa z podwładnym
    • motywowanie przez ocenianie
    • powiązanie oceniania z planowaniem pracy i rozdzielaniem zadań – zarządzanie mocnymi stronami pracowników

  3. 3. Jeśli twoja firma nie ma systemu ocena, albo ma system nieefektywny – zbuduj własny
    • tworzenie menedżerskiego narzędzia do oceny
    • jak zbierać dane do oceny poszczególnych pracowników
    • integrowanie oceny pojedynczego pracownika z oceną zespołu – tworzenie mapy zarządzania efektywnością zespołu

  4. 4. Podsumowanie - praktyczne wskazówki wdrożenia zmian w zakresie programu stałego podnoszenia efektywności zespołu

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla tzw. szefów sprzedaży (dyrektor sprzedaży, kierownik regionalny, koordynator itp.).
Zapytaj o to szkolenie

Ekspert prowadzący to szkolenie

Katarzyna Jędruszczak

Zarządzanie | HR | Zarządzanie sprzedażą | Sprzedaż i obsługa klienta

Moim ulubionym zawodowym słowem jest „konkret”, a dewizą biznesową - taka współpraca z Klientem, po której Klient zdecydowanie i z pełnym przekonaniem poleca mnie innym. Ze szkolenia musi wynikać zmiana wraz z planem wdrożenia jej w życie.

Doświadczenie zdobywałam realizując przez ostatnie 10 lat kilkaset projektów poprawiających efektywność przedsiębiorstw: projekty i wdrożenia systemów ocen, systemów rekrutacyjnych (w tym Assessment Centre), systemów motywacyjnych, strategii szkoleniowych, systemy tzw. „zarządzania kompetencjami”. Na stałe współpracuję z kilkoma firmami szkoleniowo-doradczymi. Jestem wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej i SGH, autorką artykułów (m.in. dla gazety MSP oraz Gazety Prawnej), konsultuję projekty start-up’owe.
Poza pracą jako trener pracowałam jako handlowiec, HR Business Partner oraz dyrektor sprzedaży.
Moje kwalifikacje potwierdzają również: dyplom MBA (University of Illinois), certyfikat TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikat Master of NLP, akredytacja PARP, a przede wszystkim referencje Klientów.

Zapytaj o to szkolenie

Metodyka prowadzenia szkolenia

Szkolenie bazuje na konkretnych rozwiązaniach – gotowych do użycia w praktyce. Program i metoda nakierowane są na specyfikę zarządzania handlowcami.
  • Dowiesz się:
  • Jak zastosować system ocen, aby działał jako motywator.
  • Nauczysz się:
  • - Konstruować system ocen adekwatny do zespołu i organizacji.
  • - Budować mające praktyczne zastosowanie wskaźniki efektywności zespołu.
  • - Prowadzić rozmowy oceniające, rozwojowe i coachingowe.
  • Masz pytania? Zadzwoń: +48 502 571 143 lub napisz do nas!

    Dbamy o Twój czas, odpowiemy w ciągu 24h

    *niewymagane | ** My też nie lubimy spamu. Gwarantujemy, że adres posłuży nam tylko do kontaktu z Tobą