Opis szkolenia

Szkolenie w kompleksowy sposób poprowadzi uczestników krok po kroku – od idei zbudowania systemu ocen dla danego przedsiębiorstwa, aż po kwestie związanie z jego wdrażaniem w praktyce. Zakładamy, że po szkoleniu uczestnicy będą potrafili samodzielnie przeprowadzić działania mające na celu opracowanie systemu ocen dla swojej organizacji.

Zadaj nam pytanie lub zadzwoń: +48 502 571 143

Czym nasze szkolenie różni się od innych podobnych, z którymi być może miałeś do czynienia:

Zapytaj o to szkolenie

Ramowy program szkolenia:

  1. Typy systemów ocen i ich zastosowanie
  2. Kiedy i dlaczego nie zawsze ocena 360-stopni jest najbardziej optymalnym rozwiązaniem
  3. Assessment Centre jako metoda oceny – zalety i wady
  4. Jak budować kryteria oceny
  5. Modele kompetencyjne – czyli jak grupować kompetencje i inne kryteria
  6. Skale ocen
  7. Ważenie kryteriów – jak przełożyć jego wynikii na ścieżki rozwoju i kariery
  8. Definiowanie kompetencji, budowanie wskaźników behawioralnych
  9. Szkolenia osób oceniających i ocenianych
  10. Jak budować manuale i instrukcje dla uczestników oceny

Dla kogo?

Szkolenie to kierowane jest do kadry kierowniczej oraz dla osób związanych z HR.
Zapytaj o to szkolenie

Ekspert prowadzący to szkolenie

Katarzyna Jędruszczak

Zarządzanie | HR | Zarządzanie sprzedażą | Sprzedaż i obsługa klienta

Moim ulubionym zawodowym słowem jest „konkret”, a dewizą biznesową - taka współpraca z Klientem, po której Klient zdecydowanie i z pełnym przekonaniem poleca mnie innym. Ze szkolenia musi wynikać zmiana wraz z planem wdrożenia jej w życie.

Doświadczenie zdobywałam realizując przez ostatnie 10 lat kilkaset projektów poprawiających efektywność przedsiębiorstw: projekty i wdrożenia systemów ocen, systemów rekrutacyjnych (w tym Assessment Centre), systemów motywacyjnych, strategii szkoleniowych, systemy tzw. „zarządzania kompetencjami”. Na stałe współpracuję z kilkoma firmami szkoleniowo-doradczymi. Jestem wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej i SGH, autorką artykułów (m.in. dla gazety MSP oraz Gazety Prawnej), konsultuję projekty start-up’owe.
Poza pracą jako trener pracowałam jako handlowiec, HR Business Partner oraz dyrektor sprzedaży.
Moje kwalifikacje potwierdzają również: dyplom MBA (University of Illinois), certyfikat TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikat Master of NLP, akredytacja PARP, a przede wszystkim referencje Klientów.

Zapytaj o to szkolenie

Metodyka prowadzenia szkolenia

Na szkoleniu poznasz naszą autorską metodykę oceniania pracowników, która jest bezpośrednio powiązana ze wzrostem efektywności zespołu.
  • Nauczysz się:
  • Jak zaprojektować i wdrożyć system ocen pracowniczych dla własnej organizacji
  • Masz pytania? Zadzwoń: +48 502 571 143 lub napisz do nas!

    Dbamy o Twój czas, odpowiemy w ciągu 24h

    *niewymagane | ** My też nie lubimy spamu. Gwarantujemy, że adres posłuży nam tylko do kontaktu z Tobą