Zapytaj o to szkolenie
Ekspert prowadzący to szkolenie
Katarzyna Jędruszczak
Zarządzanie | HR | Zarządzanie sprzedażą | Sprzedaż i obsługa klienta
Moim ulubionym zawodowym słowem jest „konkret”, a dewizą biznesową - taka współpraca z Klientem, po której Klient zdecydowanie i z pełnym przekonaniem poleca mnie innym. Ze szkolenia musi wynikać zmiana wraz z planem wdrożenia jej w życie.
Doświadczenie zdobywałam realizując przez ostatnie 10 lat kilkaset projektów poprawiających efektywność przedsiębiorstw: projekty i wdrożenia systemów ocen, systemów rekrutacyjnych (w tym Assessment Centre), systemów motywacyjnych, strategii szkoleniowych, systemy tzw. „zarządzania kompetencjami”. Na stałe współpracuję z kilkoma firmami szkoleniowo-doradczymi. Jestem wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej i SGH, autorką artykułów (m.in. dla gazety MSP oraz Gazety Prawnej), konsultuję projekty start-up’owe.
Poza pracą jako trener pracowałam jako handlowiec, HR Business Partner oraz dyrektor sprzedaży.
Moje kwalifikacje potwierdzają również: dyplom MBA (University of Illinois), certyfikat TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikat Master of NLP, akredytacja PARP, a przede wszystkim referencje Klientów.
Zapytaj o to szkolenie
Metodyka prowadzenia szkolenia
Szkolenie nie jest przeglądem podejść do konfliktu oraz analizą jego przyczyn. Zajęcia są warsztatami uczącymi kilku skutecznych technik rozwiązywania sporów i rozładowywania spięć w zespole. Dowiesz się:
- Jak działają mechanizmy mediacyjne i techniki rozwiązywania konfliktu Nauczysz się: - Pełnić rolę mediatora w sytuacji konfliktu w twoim zespole - Radzić sobie z emocjami podczas konfliktu w twoim zespole