Opis szkolenia

Reklama przeszła długą drogę – od funkcji czysto informacyjnej do sztuki wywierania wpływu i perswazyjnego oddziaływania na odbiorcę wszelkimi sposobami. Często jednak wydatki na reklamę nie przynoszą zadowalających efektów. Aby mieć pewność, że tak nie będzie, warto poznać mechanizmy, które w reklamie sprawdzają się zawsze oraz dowiedzieć się, jak mądrze wydać budżet na promocję.

Zadaj nam pytanie lub zadzwoń: +48 502 571 143

Czym nasze szkolenie różni się od innych podobnych, z którymi być może miałeś do czynienia:

Zapytaj o to szkolenie

Ramowy program szkolenia:

  1. 1. Psychologiczne mechanizmy reklamy
    • percepcja i procesy poznawcze
    • limbic first
    • model AIDA
    • rola emocji w reklamie
    • rola narracji w reklamie
    • rola ratio w reklamie
  2. 2. Narzędzia reklamy
    • tradycyjne narzędzia reklamowe
    • marketing narracyjny
    • ambient marketing
    • social media marketing
    • komunikacja wizualna w reklamie
    • copywriting w reklamie
  3. 3. Skuteczność reklamy
    • pomiar skuteczności działań reklamowych
    • narzędzia analizy
    • zbieranie danych
  4. 4. Podsumowanie szkolenia

Dla kogo?

Menadżerowie oraz pracownicy działów promocji, reklamy i marketingu oraz wszystkie osoby odpowiedzialne za podejmowanie decyzji związanych z tworzeniem strategii komunikacji marketingowej i PR wzmocnią swoje praktyczne umiejętności i poszerzą wiedzę o najnowszych narzędziach i technikach. Zarówno zarządzający zespołami, jak i specjaliści pracujący nad poszczególnymi elementami wizerunku firmy skorzystają z wiedzy przekazywanej w formie praktycznych case studies.
Zapytaj o to szkolenie

Ekspert prowadzący to szkolenie

Piotr Bucki

Zintegrowana komunikacja marketingowa | Strategie w biznesie | Branding i komunikacja wizualna | Inbound Marketing

Jestem zwolennikiem szkoleń opartych na głębokiej i szczerej analizie zasobów i kompetencji. Wierzę w programy treningowe, które skutkują realną zmianą nawyków i w rozwój oparty na uczeniu się na błędach popełnianych na drodze osiągnięcia mierzalnych celów. Uważam, że nie ma skuteczniejszej metody działania niż… po prostu działać.

Doświadczenie i wiedzę zdobywałem realizując projekty marketingowe m.in. w Grupie Nokaut, Gdańskim Wydawnictwie Psychologicznym, Wydawnictwie Pedagogicznym OPERON, Travel World Passport, NextData, This Is Paper i wielu innych. Tworzę strategie marketingowe i komunikacyjne dla krajowych i zagranicznych klientów.

Jestem certyfikowanym coachem w obszarze Business and Executive Coaching oraz trenerem kompetencji społecznych. Tworzę autorskie programy szkoleniowe w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej, wystąpień publicznych, komunikacji interpersonalnej oraz motywacji. Prowadzę szkolenia oraz coachingi dla liderów i menedżerów w zakresie technik wzmacniania przekazu oraz perswazji w wystąpieniach publicznych. Specjalizuję się w zagadnieniach tworzenia efektywnych prezentacji biznesowych z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi komunikacji wizualnej, opartych na psychologii poznawczej.

Jako wykładowca współpracuję z Wyższą Szkołą Bankową, Polsko-Japońską Wyższą Szkołą Technik Komupterowych oraz Uniwersytetem Gdańskim.

Zapytaj o to szkolenie

Metodyka prowadzenia szkolenia

Nie będziemy przeglądali setek odległych studiów przypadków, nie będziemy pracowali na teoretycznych schematach. Weźmiemy na warsztat twoje zadania i twoje projekty – nauczysz się, jak w ich zakresie tworzyć komunikację i promocję, która działa w zgodzie z regułami percepcji i psychologii społecznej.
  • Dowiesz się:
  • - co przesądza o skuteczności narzędzi reklamy
  • - o tym, jakie są zasady optymalnego konstruowania kreacji reklamowych
  • - co ma wpływ na odbiór poszczególnych elementów kreacji reklamowej
  • Nauczysz się:
  • - jak dobierać narzędzia i komunikaty w zależności od grup odbiorców
  • - jak zaskakiwać niestandardowymi działaniami
  • - jaką rolę pełni Ambient w działaniach reklamowych
  • - jak bazować na skutecznych mechanizmach opracowanych na pograniczu psychologii, neurologii i lingwistyki
  • - jak wykorzystywać w reklamie emocje, narrację i komunikację wizualną
  • Masz pytania? Zadzwoń: +48 502 571 143 lub napisz do nas!

    Dbamy o Twój czas, odpowiemy w ciągu 24h

    *niewymagane | ** My też nie lubimy spamu. Gwarantujemy, że adres posłuży nam tylko do kontaktu z Tobą