Opis szkolenia

Szkolenie to z jednej strony przegląd technik oraz pomysłów na zarządzanie czasem, a z drugiej warsztaty, podczas których zaplanujesz ich zastosowanie na swoje potrzeby. Celem szkolenia jest wsparcie osób zarządzających zespołami w optymalnym organizowaniu pracy zespołowej, tak, aby każdy członek zespołu mógł w pełni wykorzystać swój potencjał. Tylko dobrze zorganizowany zespół pozwala ludziom rozwinąć skrzydła!

Zadaj nam pytanie lub zadzwoń: +48 502 571 143

Czym nasze szkolenie różni się od innych podobnych, z którymi być może miałeś do czynienia:

Zapytaj o to szkolenie

Ramowy program szkolenia:

  1. Co to znaczy być zorganizowanym?
  2. Czy osobowość „przeszkadza” nam w organizowaniu czasu?
  3. Strategie planowania czasu a różne style pracy
  4. Czy naprawdę są tak „specyficzne” stanowiska i firmy, w których planowanie jest niemożliwe?
  5. Podejście GTC – getting things done
  6. Planowanie wg Coveya
  7. Pareto czy Eisenhower – jak korzystać
  8. Praca na kalendarzu, CRM oraz innych narzędziach
  9. Planowanie w oparciu o raporty
  10. Spotkania planujące
  11. Zarządzanie przez cele – praktyka

Dla kogo?

Szkolenie jest przeznaczone dla szeroko rozumianej grupy osób zarządzających.
Zapytaj o to szkolenie

Ekspert prowadzący to szkolenie

Katarzyna Jędruszczak

Zarządzanie | HR | Zarządzanie sprzedażą | Sprzedaż i obsługa klienta

Moim ulubionym zawodowym słowem jest „konkret”, a dewizą biznesową - taka współpraca z Klientem, po której Klient zdecydowanie i z pełnym przekonaniem poleca mnie innym. Ze szkolenia musi wynikać zmiana wraz z planem wdrożenia jej w życie.

Doświadczenie zdobywałam realizując przez ostatnie 10 lat kilkaset projektów poprawiających efektywność przedsiębiorstw: projekty i wdrożenia systemów ocen, systemów rekrutacyjnych (w tym Assessment Centre), systemów motywacyjnych, strategii szkoleniowych, systemy tzw. „zarządzania kompetencjami”. Na stałe współpracuję z kilkoma firmami szkoleniowo-doradczymi. Jestem wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej i SGH, autorką artykułów (m.in. dla gazety MSP oraz Gazety Prawnej), konsultuję projekty start-up’owe.
Poza pracą jako trener pracowałam jako handlowiec, HR Business Partner oraz dyrektor sprzedaży.
Moje kwalifikacje potwierdzają również: dyplom MBA (University of Illinois), certyfikat TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikat Master of NLP, akredytacja PARP, a przede wszystkim referencje Klientów.

Zapytaj o to szkolenie

Metodyka prowadzenia szkolenia

Na etapie analizy potrzeb szkoleniowych zostanie podjęta decyzja, w oparciu o jaki model planowania i zarządzania czasem zrealizowane będzie szkolenie. Rozwiązania proponowane na szkoleniu będą zintegrowane z wewnętrznymi narzędziami planowania (z firmy uczestników).
  • Dowiesz się:
  • - Jak zoptymalizować czas pracy i efektywność twojego zespołu.
  • - Jak oszacować tzw. dociążenie twojego zespołu i jak wykorzystać tę wiedzę w zarządzaniu czasem zespołu.
  • Nauczysz się:
  • - Odpowiednio motywować i egzekwować od podwładnych stosowanie narzędzi planowania i organizowania czasu.
  • Masz pytania? Zadzwoń: +48 502 571 143 lub napisz do nas!

    Dbamy o Twój czas, odpowiemy w ciągu 24h

    *niewymagane | ** My też nie lubimy spamu. Gwarantujemy, że adres posłuży nam tylko do kontaktu z Tobą